Melodifestivalen

Det finns väl bara en anledning att man kollar på melodifestivalen eller hur? Så är det iaf för mig. Man sitter där och väntar och väntar genom alla dåliga låtar för att få se Björn Gustafsson. ALLT annat är ju oviktigt ^^

image1

vad är kärlek?

när det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka

när du fnissar som en liten flicka

när man känner nåt man can't deny

when the eagles fly over mountain high

när all oro är som bortblåst och försvunnen

när simba återvänder i lejonkungen

när man bara drar replik för att slippa krångla

min pappa är rik vill du hångla?

om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvet ut

då ser man galen ut

det hör egentligen inte hit att höra

det är bara en grej man kan göra

när jag dansat med elin en sommarnatt lång

och vi satt på en parkbänk, jag var kär hon drack rom.

när elin sa att jag var den vackraste som finns

såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans

våga styr som en kapten, våga fall som ett löv, våga chansa och se hur det går

vad är fegt? vad är mod? what is love? baby don't hurt me, don't hurt me no more.


Kommentarer
Postat av: Sofia

men han ska ju inte vara med ikväll!? :(

2008-03-08 @ 19:26:32
URL: http://soffeia.blogg.se
Postat av: Frejow

nä jag märkte det :'/

2008-03-08 @ 21:44:42
URL: http://frejow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0