Lov, meningslöst...

Det känns som jag bara går runt och gör ingenting.. har gjort det sen i lördags när jag kom hem från Anna..
Ska väl börja lite på intervjun imorn *suck* men men, det måste göras, jag kommer inte komma undan.
På torsdag ska jag iaf vara med Mattzi och på fredag har Devine och Johana tjejmiddag :D och sover över där så antagligen blir det ingen filmkväll för klassen på lördag, sorry.. Men ingen skulle orkat åka ändå så de spelar ingen roll. Jag känner nästan för att ha skola denna vecka.. för jag kommer inte göra så mkt ändå. Men jag får väl utnyttja tiden till att skriva på den jävla intervjun.. det kommer ta ett bra tag. Men skriver jag lite varje dag blir det nog bra :)

Och så tkr jag att nån annan i klassen borde ha filmkväll, för det är typ alltid jag som har

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0