Linnea är borta :(

I måndags åkte Linnea till japan.. Jag följde med till flygplaten, men fick åka själv för ingen annan ville missa fysiken. Det var först när hon skulle gå in genom passkontrollen som jag fattade att jag inte kommer träffa henne på nästan ett år, speciellt när hon sa "hejdå Freja, vi ses i januari". Jag grät floder och Linnea sprang tillbaka och kramade mig en gång till när hon såg att jag stog och grät. Sen när jag kom till skolan var jag lite lugnare men när alla frågade hur det hade varit började jag gråta igen.. buhuu.. :'( undrar hur hon har det där i Japan, har inte hört något än. Men det är säkert jättebra, hoppas jag :) LINNEA HÖR AV DEJ NÄR DU SER DETTA!!!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0